Veelgestelde Vragen

Hieronder staat een selectie van de vragen die bij ons het meest gesteld worden. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op!

Hoe kan ik bestellen?
U kunt via onze webshop een bestelling plaatsen. 

Wat zijn de openingstijden?
Ons bedrijf is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 14.30 uur. Tijdens deze uren is onze klantenservice ook telefonisch te bereiken.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendbijdrage voor leveringen binnen Nederland is altijd 6,75 euro. Voor zendingen naar het buitenland zijn de verzendkosten hoger.

Bezorgt Motorsteunen.nl ook in het buitenland?
Ja, wij verzenden door geheel Europa, dagelijks worden onze producten in het binnen- en buitenland geleverd.

Wat zijn de betalingsmethoden bij Motorsteunen.nl?
Via onze webshop kunt u door middel van vooraf overmaken, creditcard of een betaling via IDEAL betalen. Op ons bedrijf kunt u uitsluitend contant en gepast afrekenen.

Wat is de levertijd?
In de meeste gevallen worden producten die u op een werkdag vóór 11.00 uur bestelt en direct betaalt zijn, dezelfde dag nog verzonden. Wij houden u op de hoogte wanneer de levering plaats zal vinden. Bestelt u een product ’s avonds of in het weekend dan duurt het een werkdag langer voordat we uw pakket verzenden.

 
Kan mijn bestelling op een ander adres dan mijn woonadres worden bezorgd?
Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt tijdens het bestelproces aangeven als u het op een ander afleveradres wilt laten bezorgen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Bestellen kan uitsluitend via onze webshop-omgeving of per e-mail.

Mijn vraag staat hier niet tussen wat nu?
U kunt altijd een vraag tot ons richten via de e-mail, hiervoor kunt u de contactpagina gebruiken, daarnaast kunt u binnen de openingstijden ons telefonisch bereiken op +31-(0)302761422