Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u een maand de tijd om het defect te melden.
Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Motorsteunen.nl zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.
Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.
Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Motorsteunen.nl. Motorsteunen.nl streeft er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.
Klachtenafhandeling:
U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.
Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.